• Açılış Saatleri

• 507 122 3905 - 532 554 1654
  • İletişim

Kontakta kalalımX

ADRESSiyavuşpaşa Mahallesi, Çamlık Caddesi, Fındık Sokak, No: 5, Bahçelievler/İSTANBUL

YORUM VE MESAJ YAZ

Mesajınız gönderiliyor, lütfen bekleyiniz....

Mesaj yazdığınız için teşekkür ederiz... En kısa zamanda size cevap yazacağız :)

Bir şeyler yanlış gidiyor... Tekrar yazar mısınız?? :(

Tüm alanları doldurduktan sonra göndermelisin.

WING CHUN HABERLER

Güneyli’de Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı

By Editor | In Antrenman Günlüğü | on July 8, 2013
Güneyli'de Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı yaptığımız yerden bir görüntü

Güneyli’de Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı yaptığımız yerden bir görüntü

EBMAS Bakırköy Bahçelievler haftasonu Wing Tzun (Wing Chun) antrenman yapmak için Gelibolu'nun Saroz Körfezi tarafındaki Güneyli Köyü'ne gitti. İyi antrenman, iyi yüzme, harika yemekler ve muhteşem bir dost karşılaması vardı.

EBMAS Bakırköy Bahçelievler haftasonu antrenman yapmak için Gelibolu’nun Saroz Körfezi tarafındaki Güneyli Köyü’ne gitti. İyi antrenman, iyi yüzme, harika yemekler ve muhteşem bir dost karşılaması vardı.

Aşkın Altan, Fatih Kurtuluş, Erdem Akalın, Nebil Müren, Sihing Abdullah Demir ve Elina Demir sabah 07:40’dan önce Büyük İstanbul Otogar’ında buluştu. İstanbul Seyahat’le çıktığımız yol 11.30 gibi Güneyli sapakta sonlandı. Burada bizi Serhat Ceylan karşıladı. Orhan Motel’e yerleştik. Öğle yemeğinin ardından köyü tanıma yürüyüşü yaptık. Nerede antrenman yapacağımızı kestirdik.

Sıcak havada serinlemek için önce denize girdik.

Akşam serinliğinin kendisini göstermesiyle önce 3.8 km koştuk. Bitiş noktasında Saroz Körfezi’nin bütün güzelliğine karşı Siu Nim Tao yaptık. Genel çalışmaların ardından herkes kendi Wing Tzun (Wing Chun) seviyesinden teknikler çalıştı. Diz kontrolü üzerine genel bir çalışma yapıldı. Daha sona İstanbul’dan hediye getirilen squad egzersizine geçildi.

Güneyli'de Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı

Cumartesi akşam Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı öncesi koşu

Akşam Saroz Körgezi’nden gelen taze balıklarla akşam yemeği yedikten sonra ve köyün dondurmacısına uğradık. Akşam yemeğinde Orhan Abi’nin (otel sahibi) akordiyonu ve motelin bahçesini dolduran insanların söylediği müzik harikaydı.

Pazar günü koşu için sabah 06:30’da buluşup tepelerin üzerinden koşuya başladık. Köyün girişine kadar yokuş yukarı bir bölümü koştuk. Dönüşte yine bir gün önceki antrenman alanına geldik. Genel kondisyon ve dril çalışmalarının ardından Wing Tzun (Wing Chun) programlarına geçtik.

Güneyli'de Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı

Pazar sabahı Wing Tzun (Wing Chun) antrenmanı öncesi koşu

10:00’da antrenmanı bırakıp kahvaltıya geçtik. Gelibolu’dan gelen peynir helvaları güzeldi.

Yüzmek için farklı koylar arasak da deniz kestanelerine bir tane gazi vermek bize yetti. Kahvaltıdan önce herkes deniz ayakkabısı ile tedbir alsa da kayalıklı yerlerde denize girmek başarılı olmadı. Koy girişindeki adayı da keşfettik.

Serhat Bey ve ailesi bizi evlerine davet etti. Harika bir manzara ve harika yemekler ikram ettiler.  16:00’da Gelibolu’dan kalkması gereken otobüs geciktiği için 16:30’da ancak binebildik. Ramazan öncesi ve tatilci dönüşleriyle yol çalışmaları da birleşince 6 saat sonra İstanbul’a indik.

Antrenmanda bize eşlik eden tüm öğrencilerime tek tek teşekkür ederim. Ayrıca bizi orada yalnız bırakmayan ve evimizde gibi hissettiren Serhat Bey’e ayrı bir teşekkürü borç biliriz…

Gelibolu, Güneyli'nin Orhan Motel önünden görünümü

Gelibolu, Güneyli’nin Orhan Motel önünden görünümü

EBMAS BB

MR77продвижение сайтакупить кастрюлю эмалированнуюgrey leather car seat coversхоум кредит банк бесплатный номерReal Estate in Miamihow to learn android application developmentkey midtown-miami homesтпосудайcommviewvzlomtoolsпоиск ключевых словпосуда алюминиеваяru topodinvsemsmart компания ооо полигонфиле индейкиалександр лобановский супермаркет класссковороду с каким покрытием лучше купитьсамый большой ноутбук в мирепроф косметика для визажистов